Page 7 - Dijital KobiEfor Ocak 2025
P. 7
l Daha düzenli satış süreçleri: Güvenlik Teknolojileri, İleri Düzey Veri timi, Veritabanı Yönetimi, Veri Ambarı,
CRM, satış süreçlerini daha düzenli Güvenliği, CRM Yazılımları, CRM’de Veri Madenciliği, Veri Kümeleme, Veri
hale getiriyor, potansiyel müşterilere Yapay Zeka, Akıllı CRM Otomasyonu, Ambarları, Kurumsal Zeka ve Perfor-
ve daha fazla müşteriye ulaşma ve Bulut Tabanlı CRM Çözümleri, CRM mans Yönetimi, Bütçe Yönetimi, Satış
mevcut müşterilerle daha iyi ilişkiler ve IoT Entegrasyonu, Mobil CRM, Bütçesi, Tedarik Zinciri Yönetimi,
kurma noktasında büyük kolaylıklar Yapay Zeka Özellikli Müşteri Veri Plat- Karar Destek Sistemleri, E-Posta,
sağlıyor. formu (CDP), B2B CRM, Analitik CRM, Otomatik Çağrı Dağıtma, Arka Uç En-
l Bütünleşik platform sunuyor: CRM ile Akıllı Veri Analizi, CRM ile tegrasyon, Bilgisayar-Telefon Enteg-
CRM çözümleri, yalnızca müşteri veri Blockchain (Blokzincir) Teknolojisi. rasyonu (CTI).
tabanından ibaret değil; aynı zamanda CRM ve ERP Çözümlerinin Enteg- Kişiselleştirilmiş Müşteri Dene-
pazarlama, satış ve hizmet yöneti- rasyonu, Sosyal CRM (SCRM), CRM ve yimi, Müşteri Segmantasyonu ve He-
minde bütünleşik bir platform sağlıyor. Sosyal Medya Entegrasyonu, Video defleme, Sesli Komutlar ve Konuşma
Kullanıcı dostu, esnek ve ölçeklenebilir Tabanlı CRM Etkileşimleri, CRM ile Analitiği, İnovatif Müşteri Hizmetleri,
CRM yazılımları, şirketlerin daha fazla Video Konferans ve Toplantılar, En- Gerçek Zamanlı Veri Analizi, Müşteri
müşteri kazanmasına, güven ve sada- tegre CRM Sistemleri, CRM Sohbet Yolculuğu İzleme, Çok Kanallı İletişim
kat oluşturmasına, rekabetçi ve sür- Botları, Chatbot ve Akıllı Asistanlar, Si- Yönetimi, Anlık Müşteri Geri Bildirimi
dürülebilir büyümeye yardımcı oluyor. pariş Yönetimi, Pazarlama Otomas- Toplama, Müşteri Sadakat Program-
yonu, Akıllı Karar Destek Sistemleri ları, Tüketici Odaklı Veri Paylaşımı,
CRM’de dikkat çeken (IDSS), Satış Otomasyonu, AI Destekli Gelişmiş Müşteri Memnuniyeti İz-
çözümler ve teknolojiler Satış Otomasyonu, Satış Tahminleme leme, Proaktif Müşteri Destek Hiz-
Yapay Zeka (AI), Makine Öğrenmesi ve Analitikleri, Otomatikleştirilmiş Pa- metleri, Yapay Zeka Destekli Satış
(ML), AI &ML, Derin Öğrenme (DL), İş zarlama ve Satış Süreçleri, İlişki Yöne- Kapatma.
Zekası (BI); Gömülü İş Zekası (Em-
bedded BI), Ortak Çalışmaya Dayalı İş
Zekası, Mobil İş Zekası, Chatbot-Diya-
logsal Yapay Zeka, İş Analitiği (BA),
Büyük Veri (Big Data), Veri Analitiği ve
Büyük Veri, Metaverse, Nesnelerin İn-
terneti (IoT), IIoT (Endüstriyel Nesne-
lerin İnterneti), Bulut (Cloud) Bilişim
ve Teknolojileri, Uç Bilişim / Sınır Bili-
şim (Edge Computing), Sanal Gerçek-
lik Teknolojileri, OT / VT Teknolojileri,
Giyilebilir Teknolojiler ve Cihazlar,
Akıllı Cihazlar, Akıllı Platformlar, Dro-
ne’lar, Otonom Araçlar, Robotlar, Ro-
botik Süreç Otomasyonu (RPA), Siber
Ocak 2025 KobiEfor Dijital 7