Page 7 - Dijital KobiEfor Ocak 2025
P. 7

l  Daha düzenli satış süreçleri:   Güvenlik Teknolojileri, İleri Düzey Veri  timi, Veritabanı Yönetimi, Veri Ambarı,
          CRM, satış süreçlerini daha düzenli   Güvenliği, CRM Yazılımları, CRM’de  Veri Madenciliği, Veri Kümeleme, Veri
          hale getiriyor, potansiyel müşterilere   Yapay Zeka, Akıllı CRM Otomasyonu,  Ambarları, Kurumsal Zeka ve Perfor-
          ve daha fazla müşteriye ulaşma ve   Bulut Tabanlı CRM Çözümleri, CRM  mans Yönetimi, Bütçe Yönetimi, Satış
          mevcut müşterilerle daha iyi ilişkiler   ve IoT Entegrasyonu, Mobil CRM,  Bütçesi, Tedarik Zinciri Yönetimi,
          kurma noktasında büyük kolaylıklar   Yapay Zeka Özellikli Müşteri Veri Plat-  Karar Destek Sistemleri, E-Posta,
          sağlıyor.                      formu (CDP), B2B CRM, Analitik CRM,  Otomatik Çağrı Dağıtma, Arka Uç En-
            l  Bütünleşik platform sunuyor:   CRM ile Akıllı Veri Analizi, CRM ile  tegrasyon, Bilgisayar-Telefon Enteg-
          CRM çözümleri, yalnızca müşteri veri   Blockchain (Blokzincir) Teknolojisi.   rasyonu (CTI).
          tabanından ibaret değil; aynı zamanda   CRM ve ERP Çözümlerinin Enteg-  Kişiselleştirilmiş Müşteri Dene-
          pazarlama, satış ve hizmet yöneti-  rasyonu, Sosyal CRM (SCRM), CRM ve  yimi, Müşteri Segmantasyonu ve He-
          minde bütünleşik bir platform sağlıyor.   Sosyal Medya Entegrasyonu, Video  defleme, Sesli Komutlar ve Konuşma
          Kullanıcı dostu, esnek ve ölçeklenebilir   Tabanlı CRM Etkileşimleri, CRM ile  Analitiği, İnovatif Müşteri Hizmetleri,
          CRM yazılımları, şirketlerin daha fazla   Video Konferans ve Toplantılar, En-  Gerçek Zamanlı Veri Analizi, Müşteri
          müşteri kazanmasına, güven ve sada-  tegre CRM Sistemleri, CRM Sohbet  Yolculuğu İzleme, Çok Kanallı İletişim
          kat oluşturmasına, rekabetçi ve sür-  Botları, Chatbot ve Akıllı Asistanlar, Si-  Yönetimi, Anlık Müşteri Geri Bildirimi
          dürülebilir büyümeye yardımcı oluyor.   pariş Yönetimi, Pazarlama Otomas-  Toplama, Müşteri Sadakat Program-
                                         yonu, Akıllı Karar Destek Sistemleri  ları, Tüketici Odaklı Veri Paylaşımı,
          CRM’de dikkat çeken            (IDSS), Satış Otomasyonu, AI Destekli  Gelişmiş Müşteri Memnuniyeti İz-
          çözümler ve teknolojiler       Satış Otomasyonu, Satış Tahminleme  leme, Proaktif Müşteri Destek Hiz-
            Yapay Zeka (AI), Makine Öğrenmesi  ve Analitikleri, Otomatikleştirilmiş Pa-  metleri, Yapay Zeka Destekli Satış
          (ML), AI &ML, Derin Öğrenme (DL), İş  zarlama ve Satış Süreçleri, İlişki Yöne-  Kapatma.
          Zekası (BI); Gömülü İş Zekası (Em-
          bedded BI), Ortak Çalışmaya Dayalı İş
          Zekası, Mobil İş Zekası, Chatbot-Diya-
          logsal Yapay Zeka, İş Analitiği (BA),
          Büyük Veri (Big Data), Veri Analitiği ve
          Büyük Veri, Metaverse, Nesnelerin İn-
          terneti (IoT), IIoT (Endüstriyel Nesne-
          lerin İnterneti), Bulut (Cloud) Bilişim
          ve Teknolojileri, Uç Bilişim / Sınır Bili-
          şim (Edge Computing), Sanal Gerçek-
          lik Teknolojileri, OT / VT Teknolojileri,
          Giyilebilir Teknolojiler ve Cihazlar,
          Akıllı Cihazlar, Akıllı Platformlar, Dro-
          ne’lar, Otonom Araçlar, Robotlar, Ro-
          botik Süreç Otomasyonu (RPA), Siber
                                                                               Ocak 2025 KobiEfor Dijital  7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12