Page 42 - KobiEfor Mart 2025
P. 42

AJANS



                                      UPDATE 8leti1im:


               “Yenilikçi ve dinamik ileti1imin gücü”



                UPDATE İletişim Danışmanlık Kurucu Ortağı Ferda Camcı Ataş, uzun vadeli hedeflerini;
              “Farklı sektörlerden yeni markalarla iş birliklerine imza atmak, genç iletişimcileri sektöre
                 kazandırmak, hizmet portföyünü satış ve iş geliştirme kanallarına doğru geliştirmek,
            global pazarlara açılmak, iş yapış şeklini dijitalleştirecek yapay zeka uygulamalarıyla zaman ve
               maliyet tasarrufu sağlayarak markalara daha etkin çözümler sunabilmek” diye açıklıyor.

             UPDATE İletişim Danışmanlık Kurucu Ortağı Ferda  kurum içi hem kurum dışı alanlarda stratejik bir bakış açısıyla
          Camcı Ataş, “UPDATE İletişim Danışmanlık, Ferda Camcı  farkındalık yaratıyoruz. Markalarımızla ortak bir dil geliştirerek
          Ataş ve Berker Ayvacı ortaklığında kuruldu. Güncel iletişim  rakiplerinden farklılaşmalarını ve sektördeki güçlü konumlarını
          trendlerine uyum sağlayarak hizmet verdiği markaları iş he-  devam ettirebilmelerini sağlıyoruz. Bu vizyonla bünyemize kat-
          deflerine ulaştırmayı amaçlayan ‘UPDATE’in hikayesi, 30 yılı  tığımız 10 yeni marka ile 2024 yılında büyüme hedeflerimizi de
          aşkın sektör tecrübesiyle başladı” diyor.      gerçekleştirdiğimizi söyleyebilirim” diye konuşuyor.

            Güvenilir bir                                                         “Yenilikçi ve dinamik
            partner olmak ve                                                    iletişimin gücü”
          müşteri memnuniyeti                                                     UPDATE İletişim olarak
            Ferda Camcı Ataş, 2 kişi                                            markalarını “Yenilikçi ve dina-
          olarak çıktıkları yolda bugün                                         mik iletişimin gücü” sloganıyla
          12 kişilik bir ekip olmanın ve                                        tanımladıklarını bu anlayıştan
          hizmet verdikleri marka-                                              yola çıkarak markaların hedef
          larla büyümeye devam et-                                              kitleleriyle güncel ve sürdürü-
          menin        gururunu                                                 lebilir bağlar kurmalarını sağ-
          yaşadıklarını söylüyor: “Eki-                                         ladıklarını kaydeden Ferda
          bimiz, marka yöneticileri,                                            Camcı Ataş, UPDATE’in uzun
          analiz ve raporlama uzman-                                            vadeli hedeflerini; “Farklı sek-
          ları, sosyal medya profesyo-                                          törlerden yeni markalarla iş
          nelleri, grafik tasarımcılar                                           birliklerine imza atmak, genç
          ve uzman editörlerden olu-                                            iletişimcileri sektöre kazandır-
          şuyor. Markaların stratejik                                           mak, hizmet portföyünü satış
          planlamadan, lider iletişi-                                           ve iş geliştirme kanallarına
          mine, etkinlik planlamadan                                            doğru geliştirmek, global pa-
          kriz iletişimine kadar ihtiyaç                                        zarlara açılmak, iş yapış şeklini
          duyduğu tüm alanlarda gü-                                             dijitalleştirecek yapay zeka uy-
          venilir bir partner olmak ve                                          gulamalarıyla zaman ve mali-
          müşteri memnuniyeti anla-                                             yet tasarrufu sağlayarak
          mında fark yaratmak önce-                                             markalara daha etkin çözüm-
          likli hedeflerimiz arasında                                            ler sunabilmek” diye açıklıyor.
          yer alıyor.”
                                                                                  Yeni mezun
            “İletişim sektörüne                                                   iletişimcilere staj ve
          yeni bir soluk getirme                                                  iş imkanı
          hedefiyle yola çıktık”                                 Ferda Camcı Ataş    Bir ülke ekonomisinin başa-
            Her biri kendi alanında                                            rısı için ekonomik büyümenin ve
          öncü yaklaşık 20 markaya geleneksel ve dijital iletişim süreç-  istihdamın son derece önemli iki makro ekonomik değişken ol-
          lerini harmanladıkları özgün iletişim stratejileri geliştirdiklerini  duğunun altını çizen Ferda Camcı Ataş, UPDATE olarak Tür-
          belirten Ferda Camcı Ataş, “Markalarımızın güvenilirlik ve itibar  kiye’nin istihdamına katkı sağlamak üzere özellikle yeni mezun
          yatırımları için uygun platformlarda görünür olmasını sağlıyo-  iletişimcilerin sektöre kazandırılması için çalışmalar yürüttük-
          ruz. UPDATE olarak iletişim sektörüne yeni bir soluk getirme  lerini ifade ediyor: “Bu kapsamda üniversiteden yeni mezun ile-
          hedefiyle yola çıktık. Aksiyon bazlı bir iletişim planlamasından  tişimcilere staj ve iş imkanı yaratmayı önemsiyoruz. Ekip
          ziyade markalarımızın sektörde yarattıkları değerle ilgili hem  arkadaşlarımızın kurum içi eğitimlerle oryantasyonlarını ta-
          42 KobiEfor Mart 2025
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47