Page 42 - KobiEfor Mart 2025
P. 42
AJANS
UPDATE 8leti1im:
“Yenilikçi ve dinamik ileti1imin gücü”
UPDATE İletişim Danışmanlık Kurucu Ortağı Ferda Camcı Ataş, uzun vadeli hedeflerini;
“Farklı sektörlerden yeni markalarla iş birliklerine imza atmak, genç iletişimcileri sektöre
kazandırmak, hizmet portföyünü satış ve iş geliştirme kanallarına doğru geliştirmek,
global pazarlara açılmak, iş yapış şeklini dijitalleştirecek yapay zeka uygulamalarıyla zaman ve
maliyet tasarrufu sağlayarak markalara daha etkin çözümler sunabilmek” diye açıklıyor.
UPDATE İletişim Danışmanlık Kurucu Ortağı Ferda kurum içi hem kurum dışı alanlarda stratejik bir bakış açısıyla
Camcı Ataş, “UPDATE İletişim Danışmanlık, Ferda Camcı farkındalık yaratıyoruz. Markalarımızla ortak bir dil geliştirerek
Ataş ve Berker Ayvacı ortaklığında kuruldu. Güncel iletişim rakiplerinden farklılaşmalarını ve sektördeki güçlü konumlarını
trendlerine uyum sağlayarak hizmet verdiği markaları iş he- devam ettirebilmelerini sağlıyoruz. Bu vizyonla bünyemize kat-
deflerine ulaştırmayı amaçlayan ‘UPDATE’in hikayesi, 30 yılı tığımız 10 yeni marka ile 2024 yılında büyüme hedeflerimizi de
aşkın sektör tecrübesiyle başladı” diyor. gerçekleştirdiğimizi söyleyebilirim” diye konuşuyor.
Güvenilir bir “Yenilikçi ve dinamik
partner olmak ve iletişimin gücü”
müşteri memnuniyeti UPDATE İletişim olarak
Ferda Camcı Ataş, 2 kişi markalarını “Yenilikçi ve dina-
olarak çıktıkları yolda bugün mik iletişimin gücü” sloganıyla
12 kişilik bir ekip olmanın ve tanımladıklarını bu anlayıştan
hizmet verdikleri marka- yola çıkarak markaların hedef
larla büyümeye devam et- kitleleriyle güncel ve sürdürü-
menin gururunu lebilir bağlar kurmalarını sağ-
yaşadıklarını söylüyor: “Eki- ladıklarını kaydeden Ferda
bimiz, marka yöneticileri, Camcı Ataş, UPDATE’in uzun
analiz ve raporlama uzman- vadeli hedeflerini; “Farklı sek-
ları, sosyal medya profesyo- törlerden yeni markalarla iş
nelleri, grafik tasarımcılar birliklerine imza atmak, genç
ve uzman editörlerden olu- iletişimcileri sektöre kazandır-
şuyor. Markaların stratejik mak, hizmet portföyünü satış
planlamadan, lider iletişi- ve iş geliştirme kanallarına
mine, etkinlik planlamadan doğru geliştirmek, global pa-
kriz iletişimine kadar ihtiyaç zarlara açılmak, iş yapış şeklini
duyduğu tüm alanlarda gü- dijitalleştirecek yapay zeka uy-
venilir bir partner olmak ve gulamalarıyla zaman ve mali-
müşteri memnuniyeti anla- yet tasarrufu sağlayarak
mında fark yaratmak önce- markalara daha etkin çözüm-
likli hedeflerimiz arasında ler sunabilmek” diye açıklıyor.
yer alıyor.”
Yeni mezun
“İletişim sektörüne iletişimcilere staj ve
yeni bir soluk getirme iş imkanı
hedefiyle yola çıktık” Ferda Camcı Ataş Bir ülke ekonomisinin başa-
Her biri kendi alanında rısı için ekonomik büyümenin ve
öncü yaklaşık 20 markaya geleneksel ve dijital iletişim süreç- istihdamın son derece önemli iki makro ekonomik değişken ol-
lerini harmanladıkları özgün iletişim stratejileri geliştirdiklerini duğunun altını çizen Ferda Camcı Ataş, UPDATE olarak Tür-
belirten Ferda Camcı Ataş, “Markalarımızın güvenilirlik ve itibar kiye’nin istihdamına katkı sağlamak üzere özellikle yeni mezun
yatırımları için uygun platformlarda görünür olmasını sağlıyo- iletişimcilerin sektöre kazandırılması için çalışmalar yürüttük-
ruz. UPDATE olarak iletişim sektörüne yeni bir soluk getirme lerini ifade ediyor: “Bu kapsamda üniversiteden yeni mezun ile-
hedefiyle yola çıktık. Aksiyon bazlı bir iletişim planlamasından tişimcilere staj ve iş imkanı yaratmayı önemsiyoruz. Ekip
ziyade markalarımızın sektörde yarattıkları değerle ilgili hem arkadaşlarımızın kurum içi eğitimlerle oryantasyonlarını ta-
42 KobiEfor Mart 2025