Page 11 - KobiEfor Mart 2025
P. 11
Her 4 Çal 1andan 3’ü Ramazan’da
81vereninden Hediye Kart Bekliyor!
Pluxee, yüzde 100 dijital ve kişiselleştirilebilir çözümleri ile çalışanlarını mutlu etmek ve onlara
destek olmak isteyen işverenlerin Ramazan Bayramı’nda da ilk tercihi. Pluxee Hediye, gıdadan
teknolojiye, giyimden ev dekorasyonuna kadar çeşitli kategorilerde hediye seçenekleri ile
işverenlere hızlı ve avantajlı çözümler; çalışanlara ise hediye seçme özgürlüğü sunuyor.
Berna Şamiloğlu
Pluxee Türkiye İş Geliştirme,
Ürün ve İş Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı
Çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasının lideri Pluxee, özgürlük sunan, kişiselleştirebilecekleri dijital çözümleri
kurumsal dijital hediye platformu Pluxee Hediye ile Ramazan beklediklerini paylaşıyor. Her 4 çalışandan 3’ü Ramazan gibi
Bayramı’nda, çalışanlarına destek olmak isteyen işverenlerin özel dönemlerde işverenlerinin hediye çeki/kartı desteği
yanında. Pluxee Hediye, kolay bakiye tanımlamaya imkân vermesini tercih ediyor. Pluxee Türkiye olarak hem çalışan-
sunan yenilenen altyapısı ile şirketlerin operasyonel süreç- ları memnun edecek hem de işverenlerin, İK ve satın alma
lerine hız ve verimlilik katıyor. Gıdadan teknolojiye çeşitli ka- profesyonellerinin operasyonel yükünü azaltacak çözümler
tegorilerde geçerli Pluxee Hediye ile şirketler, çalışanlarını sunuyoruz. Bunun en güzel örneklerinden biri de Pluxee He-
Ramazan Bayramı’nda farklı ihtiyaçları için desteklerken diye platformumuz. Pluxee Hediye ile işverenler %45’e varan
%45’e varan vergi avantajlarından da yararlanıyor. vergi avantajından faydalanırken çalışanlarına da esneklik
‘Çalışanı mutlu eden dünya’ misyonuyla Pluxee, çalışan- ve mutluluk hediye etmiş oluyor” diye konuştu.
larına bayram hediyesi vermek isteyen şirketlerin, bu süreçte
karşılaşacakları fiyat araştırmasından hediye teslimine tüm
zaman ve maliyet sorunlarını ortadan kaldırıyor. Pluxee Hediye’nin %100 dijital platformu
ile çalışanlara daha fazla özgürlük!
Çalışan bağlılığını arttırmak, Ramazan gibi Pluxee Hediye, yenilenen altyapısı ile çalışanların ba-
özel dönemler kritik önem taşıyor kiyelerini diledikleri şekilde kullanabilmelerine olanak
Pluxee’nin, çalışanlarını Ramazan Bayramı gibi dönem- tanıyor. Giyimden gıdaya teknolojiden ev dekorasyonuna
lerde mutlu etmek isteyen şirketlerin en büyük destekçisi ol- kadar farklı kategorilerde tam 90 bin noktada kullanıma
duğunu belirten Pluxee Türkiye İş Geliştirme, Ürün ve İş imkân tanırken, Boyner, Mavi, Koton, Ikea, Mudo, Tek-
Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı Berna Şamiloğlu, “İyi nosa, Hepsiburada, Ofix ve Pazarama gibi Türkiye’nin
bir çalışan deneyimi sunmak, organizasyonel mutluluk ve sevilen markalarında ve CarrefourSA, A101, Mopaş gibi
başarı için bir ön koşul. Yaptığımız araştırmalarda gördük ki, seçkin marketlerde çeşitli hediye alternatiflerini çalışan-
çalışanlar işverenlerinin özel günlerde onları hatırlamasını larla buluşturuyor.
çok kıymetli buluyor. Çalışanlar fiziksel hediye yerine onlara
Mart 2025 KobiEfor 11