Page 11 - KobiEfor Mart 2025
P. 11

Her 4 Çal 1andan 3’ü Ramazan’da



               81vereninden Hediye Kart  Bekliyor!


            Pluxee, yüzde 100 dijital ve kişiselleştirilebilir çözümleri ile çalışanlarını mutlu etmek ve onlara
            destek olmak isteyen işverenlerin Ramazan Bayramı’nda da ilk tercihi. Pluxee Hediye, gıdadan
               teknolojiye, giyimden ev dekorasyonuna kadar çeşitli kategorilerde hediye seçenekleri ile
               işverenlere hızlı ve avantajlı çözümler; çalışanlara ise hediye seçme özgürlüğü sunuyor.


























                Berna Şamiloğlu
                Pluxee Türkiye İş Geliştirme,
                Ürün ve İş Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı


             Çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasının lideri Pluxee,  özgürlük sunan, kişiselleştirebilecekleri dijital çözümleri
          kurumsal dijital hediye platformu Pluxee Hediye ile Ramazan  beklediklerini paylaşıyor. Her 4 çalışandan 3’ü Ramazan gibi
          Bayramı’nda, çalışanlarına destek olmak isteyen işverenlerin  özel dönemlerde işverenlerinin hediye çeki/kartı desteği
          yanında. Pluxee Hediye, kolay bakiye tanımlamaya imkân  vermesini tercih ediyor. Pluxee Türkiye olarak hem çalışan-
          sunan yenilenen altyapısı ile şirketlerin operasyonel süreç-  ları memnun edecek hem de işverenlerin, İK ve satın alma
          lerine hız ve verimlilik katıyor. Gıdadan teknolojiye çeşitli ka-  profesyonellerinin operasyonel yükünü azaltacak çözümler
          tegorilerde geçerli Pluxee Hediye ile şirketler, çalışanlarını  sunuyoruz. Bunun en güzel örneklerinden biri de Pluxee He-
          Ramazan Bayramı’nda farklı ihtiyaçları için desteklerken  diye platformumuz. Pluxee Hediye ile işverenler %45’e varan
          %45’e varan vergi avantajlarından da yararlanıyor.  vergi avantajından faydalanırken çalışanlarına da esneklik
            ‘Çalışanı mutlu eden dünya’ misyonuyla Pluxee, çalışan-  ve mutluluk hediye etmiş oluyor” diye konuştu.
          larına bayram hediyesi vermek isteyen şirketlerin, bu süreçte
          karşılaşacakları fiyat araştırmasından hediye teslimine tüm
          zaman ve maliyet sorunlarını ortadan kaldırıyor.    Pluxee Hediye’nin %100 dijital platformu
                                                           ile çalışanlara daha fazla özgürlük!
          Çalışan bağlılığını arttırmak, Ramazan gibi         Pluxee Hediye, yenilenen altyapısı ile çalışanların ba-
          özel dönemler kritik önem taşıyor                 kiyelerini diledikleri şekilde kullanabilmelerine olanak
            Pluxee’nin, çalışanlarını Ramazan Bayramı gibi dönem-  tanıyor.  Giyimden gıdaya teknolojiden ev dekorasyonuna
          lerde mutlu etmek isteyen şirketlerin en büyük destekçisi ol-  kadar farklı kategorilerde tam 90 bin noktada kullanıma
          duğunu belirten Pluxee Türkiye İş Geliştirme, Ürün ve İş  imkân tanırken, Boyner, Mavi, Koton, Ikea, Mudo, Tek-
          Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı Berna Şamiloğlu, “İyi  nosa, Hepsiburada, Ofix ve Pazarama gibi Türkiye’nin
          bir çalışan deneyimi sunmak, organizasyonel mutluluk ve  sevilen markalarında ve CarrefourSA, A101, Mopaş gibi
          başarı için bir ön koşul. Yaptığımız araştırmalarda gördük ki,  seçkin marketlerde çeşitli hediye alternatiflerini çalışan-
          çalışanlar işverenlerinin özel günlerde onları hatırlamasını  larla buluşturuyor.
          çok kıymetli buluyor. Çalışanlar fiziksel hediye yerine onlara
                                                                                     Mart 2025  KobiEfor  11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16